PUK: „liczba pozytywnych odpowiedzi odpowiedzi na wnioski o sublicznik dla wody do celów ogrodowych jest obecnie dużo większa”

Ponad dwa lata temu kontaktowałem się z Przedsiębiorstwem Usług Komunalnych w Zabierzowie w sprawie możliwości założenia sublicznika do wody w celach „ogrodowych”. Wówczas otrzymałem taką odpowiedź:

informujemy, że z uwagi na występujący deficyt wody w gminie Zabierzów nie możemy wydać zgody na podlewanie ogrodów, trawników, warzywników itp. z sieci wodociągowej zarządzanej przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zabierzowie, a tym samym na montaż subliczników za wodomierzem głównym

Dzisiaj zupełnie przypadkowo dowiedziałem się, że taka możliwość istnieje. Ponownie skontaktowałem się z Przedsiębiorstwem Usług Komunalnych. Tym razem otrzymałem taką odpowiedź:

tak, faktycznie liczba pozytywnych odpowiedzi odpowiedzi na wnioski o sublicznik dla wody do celów ogrodowych jest obecnie dużo większa w poprzednich latach – proszę o ponowne złożenie wniosku. Wnioski Państwa są każdorazowo opiniowane przez Dział Eksploatacji, być może sytuacja w Pana rejonie się zmieniła.
Druków specjalnych niestety nie posiadamy.

 

Skomentuj

